torstai 9. lokakuuta 2014

Bangerhead


Tilasin siis tässä muutama päivä sitten pari pikku juttua Bangerheadiltä, ja ajattelin että tulisin jakamaan parit kuvat tänne paketin sisällöstä, sekä kertomaan tuotteista hiukan jotain (: 
Tämä oli siis ensimmäinen kerta kun tilasin kyseisestä verkkokaupasta jotain, ja suoraan sanottuna mulla ei oo mitään negatiivista sanottavaa mistään :D  Myytävänä on kaikkia ihania kosmetiikkatuotteita, hius-juttuja ja myös koti&spa osio löytyy (: Toimitus oli tosi nopeaa, olen tosi tyytyväinen kaikkiin tuotteisiin ja niin edelleen. 


Victorias Secret Pink Wild At Heart Body Mist

Oon lukenu tosi monista blogeista/kuullu että kyseinen body mist olis tosi suosittu, joten pitihän sitä itsekkin koittaa (: Tuoksuu passion hedelmiltä ja myskiltä, joukossa on myös hoitavaa aloe-veraa, Mun mielestä tuoksu on suht voimakas mutta ei kuitenkaan liian.  Kaiken lisäksi pullo on ihan äärettämän söpö :D


Victorias Secret Mango Temptation Body Mist

Tää tuote oli rakkautta ensi silmäyksellä! Aluksi näitä ei ollu varastossa, mutta onneksi parin päivän päästä näitä oli taas tullu varastoon <3 Kyseinen body mist tuoksuu siis mangolle ja tääkin sisältää hoitavaa aloe-veraa että myös rauhoittavaa kamomillaa. Mä henkilökohtasesti rakastuin tähän, kaikilla pitäis olla tälläsiä  vähintään viis varastossa :D




NYX Full Coverage Concealer

Kyseessä on siis NYX:in peitevoide, jonka ostin lähinnä testiin. Tää on siis sävyssä Light. Näin alkutestauksen jälkeen oon tosi tyytyväinen tähän, ainakin mun mielestä peittää tosi hyvin (: 


Ecotools Concealer Brush

Viimeiseksi tilasin ton ecotoolsin peitevoide-sudin. Tykkään tosi paljon myös tästä, kaikenlisäksi ihanan pehmeä :D


Lopuksi aattelin kertoa vähän mun kuulumisia :D En oo siis pariin päivään kerinnyt postaamaan, ja ulkonakin on ollut niin sateista ettei oo tullu käytyä kuvailemassakaan :/ Huomenna on taas kerran perjantai ( ja taas kerran voin sanoa että jestas viikot menee nopeesti, haha :D) Koulujuttujakin on kertynyt taas ihan mukavasti, ja viikonloppu taitaakin mennä suurimmaksi osaksi niitä tehdessä, mutta yritän löytää aikaa myös kirjoitella tänne blogiin (: Postausideoita saa myös heitellä, niitä otan aina mielelläni vastaan! (: 


1 kommentti:

  1. Nuo VS:n purnukat on kyllä niin ihanuuksia! <3

    http://sinissofia.blogspot.fi/

    VastaaPoista