maanantai 3. marraskuuta 2014

shopping haul + kuulumisia


Moikka kaikille pitkästä aikaa! Blogi on pitänyt nyt pientä hiljaiseloa lähiaikoina. Syyslomakin tuli ja meni, ja vaikka ei tässä lähiaikoina mitään kiireellistä tekemistä ole ollutkaan niin siltikään ei ole tullut bloggerin puolella pyörittyä. Tänään kuitenkin ajattelin ottaa itseäni niskasta kiinni ja päivitellä taas hieman (:  Syyslomalla olin tosiaan hieman shoppailemassa, yksissä ristiäisissä ja muuten vaan kotona ja kavereiden kanssa. Tällä hetkellä koulun takia on taas vaihteeksi aika kiireistä, kun tehtäviä kasaantuu enemmän kuin niitä ehtii tehdä, mutta eiköhän siitäkin toivottavasti selvitä :D Huomaatte varmaan noista mun ostoskuvista, mitä väriä suosin mun vaatteissa ja muissakin asusteissa, heh (: Mulla on ollut myös hieman aikaa etsinnässä uusi meikkivoide, ja luettuani monia kehuja ja suosituksia tosta kyseisestä allaolevasta true matchista niin olihan se pakko ottaa testaukseen ja täytyy sanoa että paras meikkivoide mitä mulla on koskaan ollut, suosittelen tosi paljon! (näyttää tossa kuvassa todella tummalta, ja pahoittelen muutenkin kuvien huonoa laatua ja huonoa valotusta :/) Mutta eipä mulla mitään muuta varmaan tällä kertaa, toivottavasti uutta postausta taas pian! (:
Topit- Seppälä
Naruolkaintopit- Cubus
Kauluspaita- H&M
Neulepaita- H&M
Kaulahuivi- Seppälä
Tuubihuivi- H&M
Colleget-Cubus
Pinnejä- H&M

Loreal Paris True Match meikkivoide- Citymarket
Eyeliner- Seppälä
Fit me concealer stick- Citymarket
Luomisivellin- Anttila
Meikkikynäteroitin- S-market












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti