torstai 2. lokakuuta 2014

White & Denim




Heippaa!(: Ajattelin että tulisin nyt heittämään tänne parit kuvat tän päivän asusta ja kertomaan hiukan kuulumisia tältä päivältä. Mulla oli tosiaan koulua tänään yheksästä puoli neljään ja loppupäivän oon vaan ollu kotosalla tekemässä läksyjä ja muuten vaan chillaillu :D  Tein myös bangerheadille pikkuisen tilauksen, ja ajattelin että voisin tehä teille sen sisällöstä postauksen paketin saavuttua (: Huomenna onkin jo perjantai (viikot ihan hujahtaa silmissä) ja päästään taas viettämään ihanaa viikonloppua <3 Viikonlopulle mulla ei ole vielä mitään sen suurempia suunnitelmia, mutta kai mä jotain keksin :D Tarkoitus olisi myös jossain vaiheessa ostaa uusi kamera tuon vanhan tilalle (pahoittelen kuvien huonoa laatua jo etukäteen) Mutta eikai mulla muuta tällä kertaa, huomenna varmaankin luvassa taas uusi postaus! (: 

~Neule: Cubus
~Toppi: H&M
~Housut: Cubus
~Kengät: Converse






Korut by: Glitter



4 kommenttia:

  1. Tosi kivan yksinkertainen asu ja noi rannekorut oli ihana yksityiskohta!!:-)

    xoxoidajaoona.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Mist oot ostanu sun conssit? :) Tosi ihana asu!

    http://melidas.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Muistaakseni CipCapista, kiitos paljon! (:

    VastaaPoista