tiistai 2. joulukuuta 2014

Facts and hello December

Heippa kaikille! (: Tästä postauksesta halusin tehdä hieman jotenkin normaalista poikkeavan, joten ajattelin että tällainen basic faktapostaus olisi kiva toteuttaa! Blogeissa on nyt näkynyt kun bloggaajat ovat kertoneet itsestään jouluun liittyviä faktoja näin joulun lähestyessä, mutta koska en itse olisi varmaan keksinyt ainuttakaan ( :D ) niin päätin sen sijaan listata vain ihan jotakin random- juttuja itsestäni mitä on nyt siis 10, mutta luultavasti toinen osa on tulossa (; Pitemmittä puheitta siirrytään asiaan:

1. Mulla on luonnostaan blondit hiukset, enkä oo värjänny näitä kertaakaan.

2. Mulla on myös muutama hamstrauksen kohde, mm. minishortsit ja erilaiset huivit. Ostan joka kesä valehtelematta varmaan kolmet uudet minishortsit ja huiveja multa löytyy monia erilaisia tuubihuiveista perus kaulahuiveihin ja koristehuiveihin kaikissa eri vaaleanpunaisen, pinkin, harmaan ja valkoisen sävyissä. 

3. Olen vasenkätinen, mutta teen myös paljon asioita oikealla minkä vasurit tekisivät vasemmalla joten olen periaatteessa molempikätinen (:

4. Rakastan pakkaamista, niin hölmöltä kuin se kuulostaakin :D Ihan sama mille matkalle, risteilylle yms. oon menossa niin oon aina innoissani jo pakkaamassa :D

5. Haluaisin olla paljon lyhyempi. Oon 171 cm ja joku 158 cm olis mulle aika ihannepituus (:

6. En tykkää yhtää korkokengistä, aina kaikissa juhlissa multa löytyy ballerinat jalasta.

7. Mulla on kuulemma tosi hyvä muisti, tai pikemminkin että muistan kaikkia pieniä turhia asioita vuosien takaa :D

8. Tykkään ihan äärettömän paljon pimeästä. Parasta tähän aikaan vuodesta on lähteä illalla pimeällä ulos kävelemään ja kuuntelemaan musiikkia <3 

9. Oon tosi heittäytyvä ihminen, ja lähden aina kaikkeen mukaan mitä päätetään kavereiden kanssa toteuttaa. 

10. Oon aikamoinen yllytyshullu, ja omistan kuulemma huonoimmat ideat :DD





Juuri kun sain tehtyä kaikki koulutehtävät valmiiksi ja ajattelin että ne olisivat hetkeksi ohi, niin yhtäkkiä niitä alkaa taas jostain tupsahdella :D Huomennakin olisi luvassa taas sanakoe (kylläkin onneksi viimeinen hetkeen) joten siihenkin pitäisi nyt illalla vielä lukea (: Kävin tässä pari päivää sitten enoni ja hänen vaimonsa kanssa ruotsin laivalla. Kuvia sieltä ei tarttunut mukaan yhtään, mutta oli kyllä kiva reissu kaikin puolin! (: Lisäksi oon viettänyt vaan aikaa kavereiden kanssa jne. Joululoma, joulu ja uusivuosikin lähestyvät <3 Vuosi on mennyt kauhean nopeasti ja tuntuu kuin ihan vasta hetki sitten olisi ollut tammikuu :D Mutta nähdään taas uuden postauksen parissa, viettäkää hauskaa joulukuuta! (: <3

(Kuvat Weheartit)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti